Xprinter3d

معرفی پرینتر سه بعدی و خدمات آن

Xprinter3d

معرفی پرینتر سه بعدی و خدمات آن

بایندر جت و تکنولوژی پرینترهای سه بعدی

هر روزه اخبار جدیدی از پرینترهای سه بعدی می شنویم و حتی گاهی ملاحظه می شود که برخی از صنایع عجیب از تکنولوژی هایی استفاده می کنند که حضورشان در آن صنعت خود در نوع خودش بسیار جالب توجه می باشد. در ادامه با وبلاگ Xprinter3d همراه ما باشید.

شرکت Voxeljet AG، ارائه کننده چاپگرهای پرینت 3 بعدی با فرمت های بزرگ و خدمات چاپ بر روی تقاضا، امروز اولین نسخه چاپ 3D خود را براساس فرآیند جدید سرعت بالای پخت HSS اعلام کرد. تا کنون، چاپگرهای 3D این شرکت به طور عمده برای ابزارهای کاربردی و به عنوان الگو استفاده شده اند اما حالا voxeljet وارد بازاری با توانایی مستقیم تولید محصولات نهایی می شود. در این بخش از مقالات خبری امروز با بایندرجت با پخت سریع HSS در خدمت شما خواهیم بود.

آشنایی با HSS

پایه HSS همان تکنولوژی اصلی voxeljet است که بایندر جت است. این فرایند جدید شامل قرار دادن یک لایه ی خوب از پودر پلیمری، به عنوان مثال PA12 یا TPU، پس از آن یک سر چاپ جوهر افشان به طور انتخابی یک مایع جذب مادون قرمز را به طور مستقیم بر روی سطح پودر که محلول شدن آن مورد نظر است قرار می دهد. برای فرآیند چاپ هیچ مایع اضافی استفاده نمی شود، که هزینه های مصرفی را به حداقل می رساند. سپس منطقه ساخت با نور مادون قرمز روشن می شود و باعث می شود مایع چاپ شده این انرژی را جذب کند و سپس پودر زیر را ذوب و ذوب می کند. این فرایند لایه لایه تکرار می شود تا زمانی که ساخت کامل شود تا قطعات پلاستیکی کاربردی ایجاد شود. این روند در ابتدا توسط پروفسور نیل هاپکینسون توسعه داده شد و به واکسل جت از دانشگاه Evonik و دانشگاه لافبورو مجوز داده شده است.

دکتر Ingo Ederer، مدیر اجرایی voxeljet، اظهار داشت: “فرآیند جدید پخت سریع با سرعت بالا در ابتدا بر روی پلت فرم VX200 ما راه اندازی خواهد شد. با این وجود، ما هیجان زده می شویم که انعطاف پذیری زیادی در خصوص پارامترهای فرآیند و ماشین ارائه دهیم، چرا که هر دو می توانند توسط مشتریان ما به نیازهای خاص خود طراحی شوند. ما گزینه گزینه بازاریابی برای مواد را پیشنهاد می دهیم، زیرا مشتریان ما می توانند از تست های مختلف و اعتبارسنجی از voxeljet را انتخاب کنند. ProPrint، نرم افزار چاپ جدید و مدولار ما، در یک کیت توسعه دسترسی کامل در دسترس است، که اجازه می دهد تا گزینه های بیشتر سفارشی سازی. در دسترس بودن و کاربرد طیف گسترده ای از مواد چاپ گرانقیمت ترموپلاستی 3D، از جمله الاستومرها، این محصول را به طور مطلوب برای تامین کنندگان مواد، دانشگاه ها و سایر موسسات مناسب می سازد.

  

پردازش جدید HSS

طبق گفته شرکت، پردازش جدید HSS، چاپ قطعاتی با خواص و کیفیت مشابه با Sintering Laser Selection، Multi Jet Fusion یا قالب گیری تزریقی را امکان پذیر می سازد. کاربران می توانند نمونه های همه کاره و کاملا کاربردی مانند براکت، محفظه ها و سایر اجزای عملکردی را تولید کنند. در ترکیب با کیفیت عالی، لبه های تیز و روشن، و همچنین وضوح دقیق جزئیات، قطعات 3D چاپ شده با تکنولوژی HSS می تواند به طور مستقیم برای کاربردهای کاربردی در خودرو، تجهیزات صنعتی و حتی کالاهای مصرفی مورد استفاده قرار گیرد.

کریستین تراگر، مدیر فروش و بازاریابی، می افزاید: “پرینترهای صنعتی voxeljet با رزولوشن های چاپی با وضوح بالا با کیفیت لایه ای که کیفیت چاپ آن ها سازگار است، امکان پذیر است. با توجه به عرض چاپ بزرگ چاپ سر ما، ما شاهد پتانسیل بالایی برای افزایش نرخ چاپ در سیستم عامل های بزرگ در آینده هستیم، و این روند در مقایسه با دیگر فرآیندهای تولید افزودنی سازنده تر است.”

شرکت voxeljet در ماه نوامبر در نمایشگاه فرمنکس در فرانکفورت، آلمان، که در تاریخ 14 تا 18 اکتبر 2017 برگزار می شود، رسما معرفی می کند که Spectering Speed Speed و چاپگر D VX2003.