Xprinter3d

معرفی پرینتر سه بعدی و خدمات آن

Xprinter3d

معرفی پرینتر سه بعدی و خدمات آن

فولاد و تولید آن با چاپگرهای سه بعدی

تولید فولاد یکی از مهمترین مواردی است که در صنایع امروزی بسیار مهم بنظر می رسد و امروزه چاپگرهای سه بعدی توانسته اند حتی به این حوزه نیز وارد شده و فولاد هم تولید کنند! در وبلاگ Xprinter3d بیشتر در این مورد خواهید خواند.

Thyssenkrupp تولید کننده فولاد آلمان رسما یک مرکز چاپ 3D جدید را در شهر مولخیم، که در غرب غربی آلمان قرار دارد، افتتاح کرد. این تسهیلات شرکت بین المللی را قادر می سازد تا فعالیت خود را در صنعت چاپ سه بعدی افزایش دهد که آن را “بازار در حال گسترش” می نامد. در ادامه با این بخش از سری مقالات خبری وب‌سایت پرینتر سه بعدی همراه ما باشید.

Thyssenkrupp و ورود به دنیای پرینترهای سه بعدی

Thyssenkrupp، که محصولات مختلفی از فولاد را تولید می کند، شامل آسانسور، زیردریایی ها و قطارها، ابتدا اعلام کرد که در ماه آوریل در هانوفر مسی 2017 مرکز چاپ سه بعدی را راه اندازی خواهد کرد.

در زمان اعلام، هیئت اجرایی هیئت مدیره خدمات Thyssenkrupp Materials Hans-Josef Hoss بیانیه زیر را منتشر کرد:

“ما تصمیم گرفتیم… مرکز چاپ سه بعدی خودمان را بسازیم. ما در حال حاضر به ماشین آلات سرمایه گذاری کرده ایم. ما در حال حاضر در مردم سرمایه گذاری کرده ایم – آنها آنجا هستند. آنها در حال حاضر تولید می کنند. ما از طرف مهندسی شروع می کنیم و محصول نهایی را با تمام خدمات پس از فروش و خدمات مرتبط عرضه می کنیم.

ادامه مطلب ...